TAT Ramazan Yemekleri

Tat Lezzetlerini Keşfet: Yemek Tarifi ile Marka Kimliğini Güçlendiren Reklam

Proje Detayları

Tat lezzetlerinin keşfi için Etkileşimli Reklam!

Ramazan özelinde Tat için yemek.com’da gerçekleştirilen "Tat Lezzetleri ile 30 Güne 30 Tarif" projesi, markanın lezzetlerini ön plana çıkararak kullanıcıların ilgisini çekmeyi hedefliyor. Her gün farklı bir tarif sunarak, Tat ürünlerinin çeşitli yemeklerde nasıl kullanılabileceğini gösteriyor. Proje kapsamında, kuru fasulye tarifini "Hazırlanışı" ve “Malzemeler” yazılı etkileşimli butonlar ile gösteren reklam hazırlanmıştır. Tat markası, bu proje ile Ramazan’ın bereketini ve aileleri bir araya getiren sofraların önemini vurgularken, kullanıcılarla da etkili bir bağ kurmayı amaçlamıştır.

Marka

TAT Gıda

Proje Modeli

Landing Page

Platform

Web

Portfolio Images
Portfolio Images
Portfolio Images