Mecralar

Genart Medya > Mecralar

X (Twitter)

Mynet

Yahoo

Investing

Letgo

Kwai

Zaytung

logo-black

Dünya’da 541 milyon aylık aktif kullanıcısı bulunan bir mikroblog ve sosyal ağ hizmetidir. Mecrada her saniye 6000, her dakika 350 bin, her gün 500 milyon, ve her yıl 200 milyar post atılmaktadır.

X, kendinizi ya da temsil ettiğiniz kurumun vermek istediği mesajı belirlenen karakter sayısı ile anlatırken aynı zamanda fotoğraf, video, emoji, GIF gibi görsellerle desteklemenize imkan verir. X, Dünya’nın en büyük CANLI platformudur. Dünya’nın herhangi bir noktasında ne oluyorsa o X’de hayat bulur ve konuşulur. Herkese fikir ve bilgiyi anında, hiçbir bariyer olmaksızın yaratıp paylaşma gücü vermeyi amaçlar.

Bu sebeple X’de yapılan anlık konuşmalar, markaların kullanıcıları ile iletişime geçmeleri için çok büyük fırsat anları oluşturuyor. Özellikle video alanında farklılaşmış ve etkileşimi arttırmayı hedefleyen reklam uygulamaları ile X reklam verenler için vazgeçilmez bir platform olarak öne çıkıyor.

Mynet, aylık 45 milyondan fazla aktif ziyaretçisiyle Türkiye’nin bir numaralı haber alma platformudur. Hem gündemi takip etmek isteyen, hem de farklı ilgi alanlarına özel bilgilendirici ve zevkli içeriklere ulaşmak isteyen kullanıcılara uygun içeriklere sahiptir. Haber, yemek, spor ve finans gibi 9 kategoride içerik bulunduran platform, birçok farklı kitleden kullanıcıyı bir arada bulunduruyor. 840 milyon mobil app indirmeye sahip olan platformun aynı oranda masaüstü ve mobil ziyaretçisi de mevcut. 

mynet-com-logo
fa00c2d5-f2e4-4d4d-90ec-820770be1d14

Yahoo, internet araması, çevrimiçi haber, e-posta, çevrimiçi pazar yeri, sosyal medya ve sanal dünya gibi çeşitli ürünler ve hizmetler sunan bir çok uluslu teknoloji şirketidir. Yahoo, Türkiye’de internet araması, e-posta, haber, finans, spor, yaşam, iş ve teknoloji gibi çeşitli ürünler ve hizmetler sunmaktadır. Şirketin Türkiye’de 10 milyondan fazla aktif kullanıcısı bulunmaktadır.

Investing, yatırım dünyasından haberler ve bilgilendirici içerikler sunan platformdur. Aylık 31 milyon ziyaretçi sayısına ve 100 milyondan fazla uygulama etkileşimi sayısına sahiptir. Kullanıcılara sektörle ilgili webinarlar, içgörüler ve pazar araştırmaları sunan Investing ziyaretçileri ortalama 17 dakika gibi uzun bir süre platformda vakit geçiriyor. 

bc47df8209e8fdc0fa8befb6dfc41ae2
letgo

Letgo, kullanıcıların yerel olarak ikinci el eşyalarını satmasına ve satın almasına olanak tanıyan bir mobil uygulama ve web sitesidir. Letgo, 2015 yılında İspanya’da kurulmuştur. Şu anda 190’dan fazla ülkede kullanılmaktadır ve Türkiye’nin en popüler ikinci el eşya pazarlarından biridir. Letgo’nun kullanımı ücretsizdir. Kullanıcılar, Letgo’ya fotoğraflar, açıklama ve fiyat ekleyerek eşyalarını listeleyebilirler. Kullanıcıların güvenli bir şekilde alışveriş yapması için çeşitli güvenlik özellikleri sunar. Kullanıcılar, alışveriş yapmadan önce diğer kullanıcıların profillerini görüntüleyebilir ve değerlendirmelerini okuyabilirler. Kullanıcılar, alışverişlerini Letgo’nun güvenli ödeme sistemi aracılığıyla yapabilirler.

Kwai bir sosyal medya ve video paylaşım platformudur. Kullanıcılar, Kwai üzerinden kısa ve eğlenceli videolar oluşturabilir ve bunları diğer kullanıcılarla paylaşabilirler. Kwai’nin özelliği, yaratıcı içeriklerin hızlı bir şekilde yayılmasına olanak sağlayan “etkileşimli sinema” tarzında videolar oluşturmasıdır. Kullanıcılar, farklı filtreler, efektler ve seslerle videolarını zenginleştirebilirler. Kwai aynı zamanda diğer sosyal medya platformlarıyla da entegre olabilen bir yapıya sahiptir, bu da kullanıcıların içeriklerini daha geniş bir kitleyle paylaşmasını sağlar. Platform, eğlence dolu ve etkileşimci bir ortamda kullanıcıları bir araya getirerek kreatif ve eğlenceli içeriklerin keşfedilmesini ve yayılmasını teşvik eder.

kwai-pro
zay

“Dürüst, Tarafsız, Ahlaksız Haber” söylemiyle internet dünyasına hızlı giriş yapan Zaytung, gündemde olan haberleri hatta kısaca gündemi kara mizah ile birleştirerek, birçok farklı demografik kitleden takipçisine ulaştırıyor.

Zaytung Son Dakika, Halkın Sesi, Dergi gibi farklı başlıklar altında derlediği içerikler ile Zaytung internet kullanıcılarının ve bu kullanıcılara erişmeyi hedefleyen reklam verenlerin yıllardır tercihi olmaya devam ediyor.