GWI 2015 vs 2016 Öne Çıkan İstatistikler

Genart Medya > Blog > GWI 2015 vs 2016 Öne Çıkan İstatistikler

GWI 2015 vs 2016 Öne Çıkan İstatistikler

Global Web Index’in çeyrek bazlı güncellediği Türkiye Market Raporu’nun 2015 Q4 ve 2016 Q4 raporlarını karşılaştırarak öne çıkan farklılıkları sizler için derledik.

  • Türkiye internet kullanıcıları incelendiğinde, akıllı telefon kullanıcılarının yüzdesi 2015’ten 2016 yılına %21 artarak %94’e ulaştı.

dsa-001

  • Bir kişinin kullandığı ortalama sosyal medya hesap sayısı ise %83 oranında büyüyerek 10.8’e ulaştı. Globale baktığımızda ise ortalama sosyal medya hesap sayısı 8.3 ile Türkiye’nin gerisinde kalıyor.

screen-shot-2016-12-19-at-12-34-51

  •  Türkiye’de online alışveriş yapan internet kullanıcılarının oranı 2015’te %55’ken 2016’da %76’ya yükseldi, Global’de ise 2015 yılında %61 olan oran %79’a yükselmiştir. Online alışveriş yapanların cihaz kırılımı ise aşağıda görebilirsiniz.

screen-shot-2016-12-19-at-12-34-35

Written by 86

The author didnt add any Information to his profile yet