Events

Genart Medya > Events
tweet4euro2016-1#Tweet4Euro2016

#Tweet4Euro2016

19 Nisan 2016’da gerçekleştirdiğimiz etkinliğin ana konusu; markaların Euro2016 sürecinde

mms-aras-senyuz#Tweet4Performance

#Tweet4Performance

30 Mart 2016’da gerçekleştirdiğimiz etkinlikte, MMS markalarının Mobil Uygulama Promosyonu

photo_2016-09-23_17-28-45#kristalelma 2015

#kristalelma 2015

 

Kristal Elma içerisinde farklı alanlara konumlandırdığımız Tweetwall’lar üzerinden, yaklaşık 10.000

photo_2016-09-23_17-27-22#Research Events

#Research Events

Otomotiv, CPG ve Telco sektörlerinden marka, planlama ve sosyal medya

photo_2016-09-23_17-54-53#TVxTwitter

#TVxTwitter

30 Haziran 2015’te gerçekleştirdiğimiz #TVxTwitter etkinliğinde katılımcılara Twitter’ın TV entegreli

furtherfaster-2015-1#FurtherFaster 2015

#FurtherFaster 2015

11 Şubat 2015’te gerçekleştirdiğimiz kreatif etkinliğimizin amacı Twitter’ın real-time pazarlama

marketing-in-the-moment-kristal#kristalelma 2014

#kristalelma 2014

Twitter EMEA Bölgesi Marka Stratejileri Direktörü Josh Grau “Marketing in

ipz#ipz14

#ipz14

11 Eylül’de düzenlenen Interaktif Pazarlama Zirvesi’ne Twitter EMEA Satış Operasyonları

photo_2016-09-23_17-33-04#helloshazam

#helloshazam

Shazam, Türkiye dijital reklam pazarına Genart Medya ile merhaba dedi.

Bünyesinde

cay-simit#caysimittweet

#caysimittweet

Genart Medya tarafından Salt Galata’da düzenlenen #caysimittweet etkinliğinde Nielsen tarafından

backtoschoolTwitter #backtoschool Party

Twitter #backtoschool Party

#backtoschool etkinliğimizin bir parçası olan #Twitter4Brands ‘in ayrıntılarına buradan ulaşabilirsiniz