GWI 2015 vs 2016 Öne Çıkan İstatistikler
Global Web Index’in çeyrek bazlı güncellediği Türkiye Market Raporu’nun 2015 Q4 ve 2016 Q4 raporlarını karşılaştırarak öne çıkan farklılıkları sizler
2017’nin parlayan yıldızı chatbotlar her yerde!
Gerçek bir insanla konuşur gibi iletişime geçebildiğimiz, hatta alışveriş yapabilmemizi sağlayan chatbotların markalar tarafından da birçok sosyal medya platformunda kullanımı
John Lewis’in Noel kampanyası Twitter’da rekor kırdı!
Her sene merakla beklenen Noel reklamları ile ünlenen John Lewis’in bu seneki reklam filmi yayınlandıktan sonraki iki saat içinde Twitter’da
Virtual Reality ile Fiziksel Acılarda Azalma
Virtual Reality kullanıcılarını Hawaii’de güneşin keyfini çıkarmaya ya da oturdukları yerden test sürüşü yapmaya davet ederken, pazarlamacılar bu oyunu en
Doğru iletişim stratejisi ile kazanan kim?
Idea Bakery ve Türkiye’deki partnerleri Marka İletişimi Danışmanı Neslihan Kohen, hayranlık uyandıran Türk markaları ve tüketicinin beklentilerine yeterli cevabı veremeyen
Real-time Marketing Taktikleri
Son zamanlarda, daha fazla markanın gerçek zamanlı pazarlamayı benimsediğini ve dijital pazarlamanın gelişmesi ile anda pazarlamanın öneminin gittikçe arttığını
#TwitterDaily
To gain a deeper understanding of Twitter users in Turkey, we launched a survey-based research study conducted for us by
Contentvertising
With the emerge of local content platforms in previous years such as Zaytung, Onedio and Listelist, and social media platforms