Türk Hava Yolları bu yıl da Amerika’nın en önemli etkinliği #SuperBowl’da yer alarak, Morgan Freeman kampanyasını TV ile eş zamanlı olarak Twitter reklam ürünleri ile destekledi!
A legendary touchdown by us! Now #itstime to present another legend in our #SuperBowl ad! #SB51 pic.twitter.com/lhuEaGrFbP
— Turkish Airlines (@TurkishAirlines) February 6, 2017
Amerikalılara göre sadece İstanbul’a uçuş gerçekleştiren bir havayolu şirketi olan THY, bu algıyı kırarak THY’nin farklı destinasyonlara da gidebildiğini kullanıcılara anlatmayı amaçladı. Twitter’ın 4 seçenekli Conversational Video reklam ürünü ile kullanıcılara real-time #SuperBowl soruları sordu, cevap olarak ise THY’nin uçuş gerçekleştirdiği “Cape Town, İstanbul, Dubai, Houston, Delhi, Prag, Roma, Kiev“ gibi destinasyonlardan birini seçmelerini istedi. 19 farklı soru ile kullanıcıların tweet atmalarını sağlayan THY, tweet attıktan sonra web sitesine yönlendirilerip formu dolduran 20 kullanıcıya Business Class bilet verdi.
#SuperBowl sırasında organik olarak Amerika Trend Topic listesine giren THY kampanyasında, kullanıcılar tarafından toplam 27.775 adet Conversational Card oluşturuldu. Conversational Card ile etkileşime geçen kullanıcıların %25’i web sitesi linkine tıkladı ve web sitesine yönlendirilen kullanıcıların %9’u form doldurdu. Kampanya sonucunda %49 oranında ekstra “kazanılmış medya” gerçekleşti.
#itstime for kickoff! Where will the ball land? Make a guess to win a Business Class ticket! #SB51 #Superbowlhttps://t.co/hRMI6dcgG7
— Turkish Airlines (@TurkishAirlines) February 5, 2017
Attention! The last call to win a Business Class ticket! How many touchdowns happened in #SB51? Guess right to win!https://t.co/0dWz8WjEIX
— Turkish Airlines (@TurkishAirlines) February 6, 2017