Mecralar

Genart Medya > Mecralar

TagOn

X (Twitter)

Pinterest

Criteo

Investing

Zaytung

tagon

TagOn, Genart by Aleph’in geliştirdiği bir teknoloji platformudur. TagOn, veri odaklı reklam teknolojisiyle yüksek etkili ve kullanıcı dostu reklam formatları geliştiren bir platformdur. Markaların kampanyaları için en iyi reklam çözümünü sunar. Kullanıcı deneyimini ön planda tutarak yenilikçi çözümler sunan TagOn, reklamların %100 görünür olmasını sağlar ve yalnızca benzersiz kullanıcılara gösterir. Bu sayede daha yüksek tıklama oranları elde edilir ve derinlemesine reklam hedefleme modelleri kullanılır.

TagOn, güncellenmiş veri setleri ve üçüncü parti ortaklardan alınan bilgilerle, kullanıcılara doğru zamanda, doğru formatta, ilgili ve bağlamsal reklamlar sunar. Standart hedefleme seçeneklerinin yanı sıra, çeşitli segmentler için farklı kümeler sunar.Anlaşmalı olduğu networklerde hedeflemeli yayın gerçekleştirir ve detaylı hedefleme özelliği ile lokasyon, kelime, dil, demografi, ilgi alanı gibi özelliklere göre hedefleme yapabilir.

Dünya’da 541 milyon aylık aktif kullanıcısı bulunan bir mikroblog ve sosyal ağ hizmetidir. Mecrada her saniye 6000, her dakika 350 bin, her gün 500 milyon, ve her yıl 200 milyar post atılmaktadır.

X, kendinizi ya da temsil ettiğiniz kurumun vermek istediği mesajı belirlenen karakter sayısı ile anlatırken aynı zamanda fotoğraf, video, emoji, GIF gibi görsellerle desteklemenize imkan verir. X, Dünya’nın en büyük CANLI platformudur. Dünya’nın herhangi bir noktasında ne oluyorsa o X’de hayat bulur ve konuşulur. Herkese fikir ve bilgiyi anında, hiçbir bariyer olmaksızın yaratıp paylaşma gücü vermeyi amaçlar.

Bu sebeple X’de yapılan anlık konuşmalar, markaların kullanıcıları ile iletişime geçmeleri için çok büyük fırsat anları oluşturuyor. Özellikle video alanında farklılaşmış ve etkileşimi arttırmayı hedefleyen reklam uygulamaları ile X reklam verenler için vazgeçilmez bir platform olarak öne çıkıyor.

logo-black
pinterest

Pinterest, görsel odaklı bir sosyal medya platformu olarak kullanıcıların ilgi alanlarına yönelik içerikleri keşfetmelerine ve bunları dijital panolarda organize etmelerine olanak tanır. Moda, yemek tarifleri, dekorasyon fikirleri ve el sanatları gibi birçok konuda zengin içerik sunan Pinterest, ilham arayan kullanıcılar için popüler bir kaynaktır.

Reklamcılık açısından, Pinterest markalar için etkili bir platformdur. Reklamverenler, hedef kitlelerine ilgi alanlarına göre özelleştirilmiş reklamlarla ulaşabilirler. Platformun güçlü görsel yapısı, ürün tanıtımlarını öne çıkararak kullanıcıların dikkatini çeker ve etkileşim oranlarını artırır. Pinterest reklamları, özellikle farkındalık yaratma, trafik sağlama ve satışları artırma gibi hedeflere ulaşmak için oldukça etkili bir araçtır.

Criteo, küresel ölçekte faaliyet gösteren bir reklam teknolojisi şirketidir. 2005 yılında kurulan Criteo, AI ile desteklenen Retargeting reklam modelinin öncüsü olup aynı zamanda User Acquisition tarafında kitle hedefleme seçenekleri sunar. App ve web ortamıda kullanıcı davranışlarını algılayıp, gerçek zamanlı teklif stratejileri ile kişiselleştirilmiş dijital reklam yayınları ile satışları arttırmayı hedefler. Günümüzde reklamverenlerin şeffaf ve gerçek zamanlı olarak kampanyalarını yönetebildiği Commerce Growth platformu üzerinden kullanıcılara hizmet vermektedir.

criteo
zay

“Dürüst, Tarafsız, Ahlaksız Haber” söylemiyle internet dünyasına hızlı giriş yapan Zaytung, gündemde olan haberleri hatta kısaca gündemi kara mizah ile birleştirerek, birçok farklı demografik kitleden takipçisine ulaştırıyor.

Zaytung Son Dakika, Halkın Sesi, Dergi gibi farklı başlıklar altında derlediği içerikler ile Zaytung internet kullanıcılarının ve bu kullanıcılara erişmeyi hedefleyen reklam verenlerin yıllardır tercihi olmaya devam ediyor.

Investing, yatırım dünyasından haberler ve bilgilendirici içerikler sunan platformdur. Aylık 31 milyon ziyaretçi sayısına ve 100 milyondan fazla uygulama etkileşimi sayısına sahiptir. Kullanıcılara sektörle ilgili webinarlar, içgörüler ve pazar araştırmaları sunan Investing ziyaretçileri ortalama 17 dakika gibi uzun bir süre platformda vakit geçiriyor. 

bc47df8209e8fdc0fa8befb6dfc41ae2